Alle voorwaarden omtrent retourneren zijn opgenomen in de algemene voorwaarden 


Wanneer mag ik mijn artikelen retourneren?  


Binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen, indien voldaan aan de volgende voorwaarden:  

  • De artikelen zijn onbeschadigd.  

  • De artikelen zijn ongebruikt en compleet.  

  • De artikelen zijn niet volgens eigen individuele keuzes of beslissingen en specificaties vervaardigd, of ze zijn niet duidelijk voor een specifiek persoon bestemd.  

Hoe retourneer ik mijn artikelen?   


Een retour kan telefonisch of per mail worden aangevraagd. Geef tijdens je aanvraag aan om welke order en producten het gaat. Geef tevens aan wat de reden om te retourneren is, hiervoor kunnen de onderstaande categorieën gebruikt worden.

a.     Verkeerde product besteld 

b.     Verkeerde product ontvangen 

c.     Kwaliteit is niet naar verwachting 

d.     Het product is beschadigd. 

e.     Anders, namelijk... 

 

Voeg, in het geval van een klacht, bij voorkeur een foto toe zodat we de oorzaak snel kunnen achterhalen. Wanneer je retour aanvraag is geaccepteerd ontvang je hier een bevestiging van met een retour nummer (RT******). Vermeld dit nummer in en op de doos voor een vlotte afhandeling.  


Verstuur vervolgens je retourzending naar:  
Zolemba BV  
Nijverheidsstraat 16  
7482 GZ Haaksbergen 
 


Wat gebeurt er daarna?  


We sturen een e-mail wanneer wij de artikelen in ontvangst hebben genomen. Vervolgens boeken wij het aankoopbedrag terug. De kosten voor het retourneren liggen bij de koper van de artikelen.  
Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen teruggestort, heb je het binnen deze termijn nog niet ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.  


Wanneer er 14 dagen verstreken zijn, zijn wij niet verplicht om retourzendingen te accepteren. Wettelijk gezien moet kennisgeving van klachten binnen bekwame tijd gebeuren. In onze Algemene Voorwaarden is opgenomen dat wij 30 dagen als bekwame tijd beschouwen.