Hoe kan ik een bestelling plaatsen? 


Om een bestelling te kunnen plaatsen heb je een account nodig. Klik op deze link om een account aan te maken. Eenmaal een account aangemaakt kun je een order plaatsen en kun je de producten afrekenen. 


Kan ik mijn bestelling ook mailen of faxen? 


Ja, dat is mogelijk. Mailen mag naar service@zolemba.nl en faxen mag naar 084-8369762. Hiervoor moet je vooraf een account aan maken, zodat je zelf je e-mail en je wachtwoord kunt ingeven. Tevens verzoeken wij je jouw bedrijfs- en contactgegevens incl. je telefoonnummer erbij te vermelden, zodat wij contact met je kunnen opnemen indien er nog vragen zijn. 


Hoe kan ik een herhalingsorder invoeren?  


Dit kun je doen via 'mijn account' op Zolemba. Hier zie je jouw vorige bestellingen. Achter jouw vorige bestelling vind je een knop waarmee je opnieuw bestellen kunt. 


Ik wil mijn bestelling veranderen. Hoe doe ik dit? 


Producten in de winkelmand kun je nog veranderen tot je hebt betaald. Heb je reeds betaald en wil je alsnog iets veranderen aan deze bestelling? Dan kun je contact met ons opnemen via ons telefoonnummer +31 (0)53-7370160. Wij kijken dan wat er mogelijk is. Het kan namelijk zijn dat de producten al verstuurd zijn of dat we al begonnen zijn met produceren.